neděle 14. února 2016

Příspěvek, který už byl HODNĚ zapotřebí napsat


Po několikerých prosbách přítele jsem se rozhodla mu konečně vyhovět a zbavit se toho smetí ("garbage"- jak to rád nazývá). Jestli ještě pořád tápete, můžu vám sdělit, že článek se bude týkat vypotřebovaných produktů za... dlouhá pauza.. poslední 3-4 měsíce. Samozřejmě to není úplně všechno. Některé sprcháče atd. jsem bezmyšlenkovitě vyhodila. Ty ale nebudou pro dnešní post tak důležité, k srdci mi pravděpodobně moc nepřirostly.

1. VLASY
Začněme pro mě tou nejmíň oblíbenou kategorií (ať si to odbydem). Šampony zase takovou rychlostí nevypotřebovávám, už jen proto, že si většinou kupuju větší balení a ta vydrží klidně i přes rok. Dalším důvodem je, že jsem hodně líná si vlasy mýt a dost mě štve čekat až uschnou. Dost často tak sahám po suchých šamponech. Tři z nich, které jsem odrovnala, je Dove Hair Therapy, Batiste Tropical a COLAB Monaco. Poslední zmiňovaný se dá koupit jedině v Anglii, z eshopů s tím nepočítejte kvůli našim zákonům. Že bych z něj byla hotová jako některé anglické blogerky, to se tedy říct nedá. Nevím, možná je to tím malým balením, ale každopadně moje vlasy mi docela slepil. Spíš než šampon připomínal lak na vlasy. Za mě tedy NE. Na druhém místě se umístil Batiste. Šampony to nejsou vůbec špatné, ale určitě mi vlasy neoživil tolik jako Dove. Tohle malé balení ale ráda využiju na cesty. Vítězem je tedy Dove, který jsem si mezitím koupila už asi 3x a nehodlám měnit. Dove a Batiste koupíte v dm.



2. TĚLO
Další méně obsáhlá kategorie, jelikož hodně sprcháčů jsem vyhodila. Zůstal mi tu jeden sprchový gel z loňské vánoční kolekce (Hot Toddy) od Lushe. Lush prostě můžu a jejich sprcháče vydrží vonět hodně dlouho a opravdu pokožku zjemní a zhydratují. Ještě jsem měla Pink Fairy, ale tuhle vůni asi nesnesu v ničem jiném než v lip scrubu a v bublinkové koupeli. Příliš sladké a bolehlavové. Dál jsem vyhodila pár sprcháčů od Nivey, které jsou příjemné a dají se často sehnat v akci za slušný peníz. Z drogerky potom ještě ráda používám od Dermacolu jejich kolekci Aroma Ritual, kterých jsem za posledních pár měsíců taky vypotřebovala pěknou řádku. Omlouvám se za chybějící foto dokumentaci, příště si snad vzpomenu a přeplním svojí empties tašku o něco víc. Kromě sprchových gelů moc ráda používám i scruby. Vypotřebované tu mám dva - od Soap & Glory jejich Scrub 'Em and Leave Them a Scrubbing Me Softly od Zoelly. Oba byly moc skvělé a ano, ani jeden z nich se nedá koupit tady, uhodli jste. Kolekci od Zoelly můžete koupit na feelunique.com a často jsou tam slevy právě na tuto kolekci. Doporučuju vyzkoušet, voní opravdu nádherně a scrub není úplně drsný, prostě akorát. S&G se bohužel nedá ani nikde objednat a tak pro tuto značku, kterou mám opravdu moc a moc ráda, musíte sjet do ciziny. Co vím, tak v Německu v Douglasu je možné něco málo sehnat, ale v Anglii budete mít největší pre a mají i super dekorativku! Tento scrub je hodně ovoněný, pro někoho možná až moc. Použila bych, kdybych se chystala někam ven, protože z něj hodně cítím parfemaci a připomíná nějaký unisexový parfém. Já tyhle vůně miluju, takže za mě ANO a až pojedu do UK, určitě zase stojan se S&G navštívím (a budu doufat v akci 3 za 2). 


3. MAKE-UP
Tak v této kategorii toho logicky bude úplně nejmíň, protože upřímně, kdo je schopen vypotřebovat tvářenku, bronzer, rozjasňovač atd. Já tedy určitě ne a dá se říct, že z MU pravidelně vypotřebovávám pouze řasenky, pudry a korektory. Jinak je moje sbírka natolik obsáhlá, že mám sotva šanci prodřít dno u většiny produktů. Z řasenek tady mám Roller Lash od Benefitu (Sephora), Lash Sensational od Maybelline (dm) a Volume Million Lashes od L'Oreal (dm). Řasenky si málokdy pořizuju high-endové, přijde mi líto vyhodit peníze za něco jako je řasenka, když v drogerii člověk najde skvosty. Řasenky se beztak mají po 3 měsících po otevření vyhodit, tudíž netřeba utrácet za drahé. A i přesto jsem byla stržena přehypovanou vlnou a pořídila si tu od Benefitu. Prvních pár dnů jsem ji upřímně nenáviděla, slepovala mi řasy až hrůza, ale nakonec jsem se s ní naučila pracovat a byla mi příjemná. Znovu bych si ji ale za tu cenu určitě nepořídila. Podobný pocit jsem měla i z druhé benefití řasenky They'Re Real a do mého košíku znovu nepoputuje. Zato řasenku od Maybelline jsem si od té doby koupila znovu. Myslím, že je skvělá a s nynější cenou v dm není co řešit. Zatím asi nejlepší drogerková záležitost. Řasenka od L'Orealu se mi líbí po nanesení, ale po půl dni začne opadávat na tváře a člověk se musí pořád kontrolovat. Nic pro mě. Co se korektorů týče, spotřebovávám jich dost, jelikož moje pleť není z nejlepších a tak už mám za tu dobu velké srovnání, který je vyhovující a který ne. Vítězem je za mě bezkonkurenčně Naked Skin od Urban Decay, mám už několikátý a opravdu jsem nenašla náhradu. Vypadá na pleti krásně, přirozeně, přitom zakryje úplně všechno. Kdo nevyzkoušel, neváhejte! Pod oči jsem ho ale nezkoušela, protože bych si musela pořídit světlejší odstín. K projasnění jsem posledního půl roku používala Instant Anti-Age Eye Eraser od Maybelline a vyhovoval mi. Jediný problém (opět), v Čechách není k sehnání. Proč nám to ty značky dělají, řeknete mi, proč? 


4. PLEŤ
Tahle kategorie mě baví ze všech nejvíc a fascinovaně pozoruju a vyzvídám, co lidi používají na pleť. Moje pleť už toho má hodně za sebou a upřímně můžu říct, že nejvíc jí vyhovuje, když toho používám co nejmíň. Obzvlášť, když má člověk problematickou pleť jako já. Základem je určitě správné odličování. Z dob micelárních vod jsem už vyrostla a teď nejraději sáhnu po nějakém oleji, popřípadě balzámu. Z těch vypotřebovaných tu mám Camomile Silky Cleansing Oil z Body Shopu, který byl úplně super a hlavně vydržel neuvěřitelně dlouho. Dalším krokem v mojí rutině je čištění pleti. Z této skupiny tady mám hned čtyři zástupce: Clearcalm 3 Clarifying Clay Cleanser od REN, Emma Hardie a její všemi milovaný Amazing Face Moringa Cleansing Balm, Gentle Cream Cleanser od MV Organic Skincare a Renaissance Cleansing Gel od Oskia. Jak můžete vidět, všechna tahle čistítka mají společnou jednu věc - nedají se sehnat v ČR. Většinu svojí péče o pleť si kupuju v cizině, hodně značek na českém trhu pro mě úplně chybí a jakmile objevím něco, co mi vyhovuje, držím se toho zuby nehty. Dva z výše uvedených čistidel už si nepořídím a to ten od REN a od Emma Hardie. Oba byly moc příjemné, ale nestačily na Oskii ani na MV. Emma Hardie je ale určitě úžasný balzám pro hodně suchou pleť a v zimě by jí mohl hodně prospět. Já jsem v té době měla opravdu velké potíže s pletí a balzám mi nepomohl. REN je jako značka fajn, cenově to není zase taková katastrofa, ale jakmile nevidím efekt po nějaké době používání, produkt mě nebaví. Za mě tedy průměrný produkt. Zato Oskia a její čistící gel je naprostá špička. Má nejúžasnější konzistenci ze všech a ráda ho používám jak ráno, tak večer. Nikdy s mojí pletí neudělal nic špatného a po použití pleť nepnula. Není proto divu, že už mám další vypotřebované balení a nové na cestě. 


Značku MV Organic jsem objevila zhruba před půl rokem a to díky Estée Lalonde. Tento čistící gel byl mým prvním produktem z celé řady. Musí se ho použít trochu víc, jinak se špatně nanáší na pleť. Navlhčený ručník potom všechnu práci odvede za vás. Vždycky si potom připadám jak v lázních a odličování a čištění pleti je rozhodně mým nejoblíbenějším beauty rituálem. Musím ale říct, že jsem čistítku přišla na chuť až poté, co jsem začala používat více produktů ze stejné řady - Rose Hydrating Mist, Rose Soothing & Protective Moisturiser a Rose Plus Booster. Dohromady produkty fungujou přímo báječně a já bez nich nemůžu být. Pleť mi zlepšily za dva měsíce používání o 70%. MV tedy pro mě bude stejně jako Oskia v nákupním košíku stále se objevující objekt a jestli je něco, za co si ráda připlatím, tak je to určitě péče o pleť. Kromě hydratační mlhy od MV jsem vypotřebovala i Beauty Elixir od Caudalie, který má vlastně vyhladit, oživit unavenou pleť a rozzářit. Beauty Elixir mi vyhovoval, ale jelikož je v něm alkohol, občas mi pleť spíš podráždil a pocit štípání pro mě není. Na cesty ale určitě využiju mini verzi. Posledním produktem v této kategorii je Advanced Night Repair od Estée Lauder. Je to vlastně sérum, které můžete nanášet večer, ale já ho používala i ráno. Úplně super věc na rozběsněnou pleť. Pleť vždycky uklidní a vyhladí a určitě si nemyslím, že by byl jen na zralou pleť. Doma už mám další balení, i když teď toto sérum nepoužívám moc často. Ale nechci zažít, že někdy budu bez něj. Sázka na jistotu - ANO! A dá se sehnat i u nás dokonce. :)


5. VŮNĚ
Můj jeden vypotřebovaný parfém si zasloužil svou vlastní kategorii, protože to se mi jen tak nestane, abych vypotřebovala vůni. Jedná se o Si od Giorgio Armani. Jakmile jsem ji ucítila, věděla jsem, že ji musím mít. Používám především v zimním období. Nádherná, těžší vůně, nedokážu definovat, co z toho přesně cítím. Je to ale taková vyspělá, až sofistikovaná vůně a já to řeknu... díky ní si připadám jako žena. Tak a je to venku! :)      


Doufám, že se vám článek líbil, že nebyl moc dlouhý. Až zase nashromáždím pár kousků, určitě napíšu další.

Mějte krásný týden.

xxx,
D.

Žádné komentáře:

Okomentovat