neděle 31. ledna 2016

Sourced Box aneb jak na zdravé snackování



Už dlouho sleduju anglickou blogerku/vlogerku Niomi Smart. Niomi je jedna z těch, která propaguje zdravý životní styl spojený s veganstvím a kosmetikou netestovanou na zvířatech. Za mě je to určitě pozitivní přístup a je vidět, že Niomi to dělá dobře a vypadá opravdu zdravě a svěže. Poslední rok začala zveřejňovat i oblíbená videa What I Eat In A Day, kde vlastně můžete vidět, jak se člověk během celého dne stravuje, co si objednává v restauracích atd. Moc ráda se na taková videa dívám a čerpám z nich mnoho inspirací. 


Když Niomi zveřejnila zprávu, že s Marcusem Butlerem (jejím tehdejším přítelem) založila novou firmu SourcedBox, která se bude specializovat na krabičky se zdravými svačinkami, zbystřila jsem. Jedná se vlastně o takový Ladybox pro lidi, co nevědí co by, když na ně přijde mlsná. U nás jsem bohužel žádný ekvivalent nenašla, max. brandnooz box, ale tam se asi úplně nejedná o zdravou výživu. V tomto případě je vyzkoušen a vybrán každý jednotlivý produkt, který se v boxu objeví a nevím, jestli to bude pravidlem, ale všechny by měly být vhodné pro vegany, čili produkty čistě rostlinného původu a pokud vím, tak i bez lepku, což je asi dobrá zpráva pro mnoho lidí. Dobře přiznám se - neodolala jsem a box na leden jsem si objednala, protože na něj byla sleva £5. A teď vám ukážu, co jsem v něm našla.




1. MYLK CHOCOLATE BUTTONS od Ombar
Měly by to být malé čokoládové knoflíky vyrobené z raw kakaa, kakaového másla, kokosového cukru, vanilkového lusku a probiotik. Nevím, jak vás, ale lákají mě hodně moc! Mimochodem u nás se dá značka Ombar sehnat např. tady nebo tady

2. PECAN, CINNAMON & LUCUMA FLAPJACK od Naurally Sassy
Od Sassy mám vlastně i kuchařku, takže vím, že je to holka šikovná. Tenhle flapjack je plný superjídel, která vám dodají spoustu energie. To vám můžu potvrdit, protože v době psaní článku mám z flapjacku akorát tak prázdný obal. Za mě palec nahoru a těším se, až si něco podobného splácám doma.

3. MINI RICE THINS od Rude Health
Od této značky jsem vždycky hrozně chtěla zkusit jejich mandlové mléko, ale to až asi při mé další návštěvě Anglie. Jsou to vlastně něco jako naše rýžové chleby, jenom doufám, že tak nebudou i chutnat, protože ten polystyren mi jde hodně těžko přes pusu. V popisku je doporučujou s guacamole nebo burákovým máslem. To jsem si zrovna dneska udělala, tak uvidíme.


4. COCONUT AND ALMOND BUTTER od Pip and Nut
Další věc, kterou si můžu dát na rýžové chlebíčky - kokosové a mandlové máslo. Tuto kombinaci jsem ještě nezkoušela, ale zní to lahodně. Kdo ještě nikdy neměl žádné oříškové máslo, tak rozhodně neváhejte vyzkoušet. Já bez nich nedám ani jeden den. A bez výčitek!

5. MACA BLISS RAW CHOC BROWNIE od Pulsin'
Na tyto brownies jsou hodně zvědavá. Jsou nepečené a měly by fungovat na podobném principu jako proteinové tyčinka, až na to, že v nich nejsou žádné umělé přísady. A to já podporuju! Můžete koupit tady nebo tady

6. PIZZA SEED TOASTS od Science Kitchen
Chutná to jako pizza, ale není to pizza. Zato je v tom plno vitamínů a omega-3. Tak já tomu teda dám šanci!



7. ROSEHIP AND LEMON BAR od Loveraw
Takže je to vlastně tyčinka s šípky a citronem a já jsem opravdu zvědavá, jak bude chutnat! Dá se koupit tady nebo tady

8. CHOCOLATE MYLK od Rebel Kitchen
Na kokosové mléko s čokoládou se těším a bude to příjemná změna. Když si doma vyrábím "mléko" (nebo spíš rostlinný nápoj), většinou do něj nepřidávám žádné další ingredience, snad kromě nějakého sladila v podobě datlí nebo javorového sirupu. Takže čokoláda mi to dost ozvláštní.

9. DOZY GIRL TEA od Bluebird Tea Co
Do čajů a hlavně těch organických jsem se v poslední době úplně zbláznila a ráda zkouším nové značky. O čajích Bluebird už jsem hodně slyšela, ale u nás bohužel k dostání nejsou. Tento je relaxační s levandulí, heřmánkem a růžemi. Většinou čaje na spaní moc nevyužuju, protože s usínám problémy nemám, to spíš s neusínáním. Ale ráda ochutnám.



10. ORGANIC PERSIAN MULBERRY PROMIX od Wyldsson
V této tubičce najdete spoustu oříšků, semínek, sušeného ovoce, něco jako naše studentská směs bez všech těch cukrů atd. Na cesty jako dělané!

11. BROCCOLI CRISPS od The Giving Tree
Zeleninové chipsy jsem zkoušela jenom ty z dm a moc jsem si nepošmákla. Tyto vyzkouším jen s trochou nevole. Alternativou, kterou si můžete doma udělat jsou např. chipsy z kadeřávku. 

12. FRUIT JERKY od Snact
Jsou to vlastně slisované a vysušené plátky jablek oslazené mangovým pyré. Klasické beef jerky zná asi každý, ale tohle je určitě zajímavá alternativa.



Jak vidíte, v boxu je toho docela dost a podle všeho by se to kolem tohoto počtu mělo pohybovat každý měsíc. Jako člověk, co hodně cestuje a dojíždí do práce, je tohle skvělý nápad a těším se na všechno. I kdyby jste se rozhodli box nevyzkoušet, určitě doporučuju zkusit alespoň některé z těchto produktů, myslím, že nebudete zklamaní. Pro inspiraci navštivte např. tyto eshopy (www.bioobchod.czwww.rawsuperfood.cz nebo www.veganz.cz).

Pokud byste někdo měl o box zájem, určitě navštivte stránky SourcedBoxu. Můžete si objednat i předplatné, cena jednoho boxu potom vyjde levněji. Výhodou je, že předplatné můžete kdykoliv zrušit, popř. jenom pozastavit. 

A co vy? Co rádi mlsáte: Zaujal vás box?

xxx,
D. 
    


  



Žádné komentáře:

Okomentovat