neděle 3. ledna 2016

30 days of..... YOGA CAMP!


Tento příspěvek chci zveřejnit hned na začátku měsíce, protože je to 30 denní výzva jógy s Adriene a kdy jindy začít než na začátku roku 2016! Rozhodně nejsem žádný fanda těchto výzev a osobně mě vždy po zhruba 3 dnech odradily. Potom jsem ale objevila jógu a ta se stala jediným pohybovým cvičením, které mě neštve. Kvůli pracovnímu vytížení se ale bohužel nestihnu dostat na žádné lekce a tak jsem se musela uchýlit k domácímu cvičení. A právě Yoga with Adriene je youtube kanál, který mě chytnul za srdce. Nabízí jak jógu pro začátečníky, pro těhotné, tak i specifickou jógu třeba při PMS, bolestech zad, zápěstí, jógu na dobrou noc, jógu na probuzení nebo třeba jógu na cestách.


Nejvíce mě ale zaujala právě výzva 30 Days of Yoga, kterou Adriene vypustila na svět cca před rokem. Nakonec právě tento počin spojil dohromady komunitu, která teď už čítá před milion odběratelů (já samozřejmě jeden z nich)

Na konci roku Adriene zveřejnila zprávu, ve které ohlásila novou výzvu a tou je právě Yoga Camp. Ohledně celého programu je jogínka velice tajnůstkářská, ale myslím, že po předchozích zkušenostech se není čeho bát. A proto si oblečme něco pohodlného a barevného a pojďme se trochu odreagovat! A když si u toho zapálíme nějakou příjemnou zimní svíčku, tak to taky nikomu neuškodí, ne?

Jak jste na tom vy? Rádi držíte podobné výzvy? Dostaví se potom pocit zadostiučinění?

Užijte si cvíčo.

xxx,
D.     

Žádné komentáře:

Okomentovat