sobota 2. ledna 2016

Nový začátek (jak jinak) - 2016 je tady!


Počítám s tím, že nebudu první, ani poslední, co si zakládá blog se začátkem nového roku. U mě se ale ani tak nejedná o spontánní rozhodnutí, jako spíš o konečné odhodlání po několika měsících (ne-li rocích) nekonečného oddalování a nejistoty. Ale vzhledem k tomu, že má lačnost po nových produktech, metodách, místech a zážitcích nějak stále neutuchá (ba naopak), je čas do toho šlápnout! 



Na mém blogu se chci věnovat především kosmetice jak dekorativní, tak pečující, životnímu stylu, do jejíž kolonky se dá nejspíš skrýt spoustu věcí, ale u mě to bude především cestování a něco málo z módy a v poslední sekci DIY bude prostor pro vaření, pečení, atd. Všechny tyto kategorie jsou pro mě velice důležité a myslím, že je důležité dělat v životě věci, které vás naplňují.

                                                                                        

Než se do toho pustíme, na začátek přeci jen pár slov o mě. Je mi 27 let, bydlím v malém městě nedaleko Prahy a miluju Anglii. Právě díky tomu jsem nejspíš propadla všem beauty blogům, protože musí se uznat, britské blogerky prostě vědí, jak na to. Anglický humor je mi velice blízký a kdo neviděl The Office, jakoby nežil. 

Závěrem příspěvku bych vám všem chtěla popřát jen to nej to do nového roku a ať je plný úspěchů a nových zážitků!

xxx,
D. 

Žádné komentáře:

Okomentovat